Sidvyer, senaste månaden

torsdag 24 juni 2021

en ny familjemedlem


Har gått länge och suktat efter en ny bil. Häri ligger ett dilemma. Mina bilar är enbart till för att jobba,dvs frakta loppis saker,paket,återvinning eller annan skit jag hittar på.Är inte vidare duktig på att tvätta den och servar efter behov lite. När man då fikar lite på en Mini eller fiat 595 Abarth känns det grymt hemsk att behöva lägga nästan 160t på en bil jag mest använder för att slita mil på och jag har tvekat och tvekat och tvekat. Älskar ju mitt Anus och den är dessutom nyservad! 
Så fick jag ett jävla infall(nykter och allt) ,,,jag ska kolla efter ett Monster ,en lite enklare hoj jag bara kan kasta rundor med ,inte lika pretentiös som 748:an och tänka sig där stod en perfekt liten donna i Lomma av alla ställen! Mailade på henne och får genast svar från ägaren som visar sig vara en sedan länge glömd bekant!! Lite för perfekt för att vara sant! Prutade järnet och ylade dit kvällen efter för att hämta henne i strålande underbart väder! Hon är såååå rolig!! Så jävla enkel att hantera,som en liten moppe på 800 kubik!  en 800s2r  -06 för att vara exakt! har redan alltså lyckats köra längre denna sommaren än jag gorde förra och ser fram emot att det ska bli massa mer!!




 

Inga kommentarer: