Sidvyer, senaste månaden

fredag 11 juni 2021

Hälsostatus

Dax att ta sig en rejäl funderare på situationen. Har såklart fått veta att jag inte får fortsätta med mediciner om mina siffror ser ut som de gör .

Så,,en titt på vad Liothyronin gör i överdos och det visar sig att trötthet,muskelsvaghet och lite diverse spännande saker är en del av det,och det är exakt vad jag upplevde i vintras. Hjärtrytmrubbningar och benskörhet står på menyn om jag fortsätter och när man läser på om definitionen av hjärtrytm rubbningar står ju även bradykardi och det har jag redan

SO,,bort med Lio och bit i det sura. Vikten får vara irrellevant,ett slag ,hälsan får gå före. Jag har varit utan lio i tre dagar nu och det går bra änsålänge. En helt vansinning ryggont har spökat för mig i ca tre veckor sen jag börjat ta hyrimoz,inga andra biverkningar som jag märkt av .

To be continued.

Inga kommentarer: