Sidvyer, senaste månaden

torsdag 24 juni 2021

hälsostatus

 Nä

,,efter att jag slutat med Lio stannade framgången med hyrimoz av helt och mina leder är rätt pissiga igen. Ballongar i vikt dessutom  då Lio är ett ämnesomsättnings hormon  och för att motverka detta har jag allts börjat springa och motionera  i veckorna. 3-4 dagar i veckan springer jag på knän som är så trasiga tt det är löjligt. Igårkväll bad jag kapten haka ner min cyckel för att det troligen skulle vara mildare mot mina leder men icke,,jag har så ont att jag stapplar omkring som Frankenstein:/ Det gör ont att ens lägga tryck på lederna! Lägg till en strikt diet på veckorna där jag aldrig går utanför ramarna,,och jag minskar inte ett gram i vikt utan ÖKAR!!! livet är inte så satans trevligt just nu :/ Inflammationen i ryggen hålls i schack av brufen retard nu men resten av lederna stryuntar totalt i det!

Reuma har bett mig pausa med Hyrimoz tills de utvärderat mig den 30:e juni ,

to be continued 


Inga kommentarer: