Sidvyer, senaste månaden

söndag 26 september 2010

en foamroll,en indo board och sen är saken biff!

Deta var 2 dagar sedan jag tränade pgr en envis förkylning,så idag längtade jag ner till gymmet!

Öppnade väskan och byxan och linnet bara hoppade ut så glada dem var att se mig!!!Jag kramade dem lite och bytte om!

Väl ute hade jag knappt  hunnit värma upp förrens det kom en vänlig själ med 2  hyperaktiva barn till gymmet. Jag mulnade.

De använde hela gymmet som ett dagis,och jag försökte dra mitt personbästa i marklyft,men kunde ikke koncentrera mig tyvärr. Det blir dock lättare att ta i när man är skitarg så jag tränade järnet.

Nedan ser ni indoboarden jag försökt att förklara,en träplatta på en hårdplastrulle. Riktigt roligt när man har fått häng på det och inte slår ut fler tänder.

Efter detta skulle jag inhandla lite mer småbyxor,för de jag har är minst sagt ledsamma. Åkte till Åhlens,,,vad tänkte jag där? Letade och letade och maxitrosa var det minsta jag kunde hitta??? Underklänningar och tant trosor i storleken herejävlar kunde man hitta,men string representerades av en modell,och det var den största stringen jag sett!!

Kamma noll och köpte te istället:/

Inga kommentarer: