Sidvyer, senaste månaden

torsdag 30 september 2010

Hur gick det nu med träningen?

Jodå,jag tränar fortfarande 4-5 dagar i veckan med Pt för mesta möjliga utveckling. Hade en period med träningslättnad de föregående 3 veckorna,och jag har sällan haft så mye träningsverk!!!

Har varit sjuk ett slag men ändå kunnat träna enligt det schemat,och mår alltid som en kung efteråt.

NU börjar det hårda regementet igen,och jag har fått 2 nya dagar,varav vi gick igenom nr 2 igår. Idag kanj ag knappt röra mig,lyfta armarna eller andas!!!! armhävningar och core koncentrerades med tonvikt på uthållighet,,im loving it!!!!!

Detta trots att jag har ont och är riktigt hängig,men gymet funkar som ett lyckopiller för mig,och det är en av de sakerna jag ser fram emot på morgonen:)!!!

Satsar inte att se ut som mr.Biff(läs Seth),men nånstans där emellan,,,minus axlarna,,,

Inga kommentarer: