Sidvyer, senaste månaden

fredag 24 september 2010

Psoriasi-the never ending story!

Som skrivit tidigare så har jag råkat skaffa migsjälva psoriasis,alltså stressat mig till det,och nu  är det psoriasis artrit på G som om jag behöver stressa mig till fler bögiga sjukdomar?
Jag blev nyligen erbjuden Decuba,ett ganska omfattande testset med grejer,och jag testar allt som kan hjälpa once!
Jag VET inte om det är Decubalen eller att min psoriasis bestämt sig för att gå i remission,men det har inte hänt tidigare så det är svårt att säg. Jag blandar Decubal lips&dryspots med att ta på Zona lite då och då(den tar liksom bort den döda huden så att Decubalen kan göra nytta) och  nedan ser ni hur mina TYP såg ut innan(har inte fotat det när det är som värst,,,det tar emot)
och hur det ser ut nu. Det ser tillockmed värre ut på foto än vad det gör i verkligheten:)
JAG är nöjd och lycklig iaf!!
Fortsätter det såhär kansk jag kan ha NYLONS med högklackat på mässan!!??? OH JOY!!!!! Det var några år sedan jag inte skämdes som en hund över mina ben:/

Inga kommentarer: