Sidvyer, senaste månaden

tisdag 4 januari 2011

IPhone 4 , the lösning????

S� har vi �ntligen f�tt svar fr�n OnOff att vi som en goodwillgest fr�n deras sida(inte alls f�r att det �r en lag p� det?) f�r en ny telefon!!! Visst fattar jag att massa folk tappar sin lur f�rsta dagen de har den ,i toan eller i �len,och att de vill ha ut en ny som mygel,men det var verigen inte s� h�r!!! En v�ldigt skarpsynt bloggl�sare/ kund p�visade en artickel i MacWorld d�r Apple har �ndrat sin policy ang�ende fuktskador,d� v�tskesensorn i iPad,iPod och iPhone har visat sig vara alldeles f�r k�nslig och utl�ser f�r minsta lilla(svettiga handflator,h�g luftfuktighet eller n�r man s�tter p� repskyddet) ,s� nu tvingas verkst�derna �ppna luren och verkligen se om det har f�rekommigt en ansenlig m�ngd v�tska i enheten. Jag �r happy MEN jag kommer att t�nka 5 g�nger innan jag handlar n�got annat dyrt p� OnOff eller andra kedjor,f�r det �r litet av en falsk trygghet att TRO att man har de stora f�retagen i ryggen. tydligen kan man trilla mellan sprickorna �nd�,som i detta fallet. Oddsen att allt detta ska sammanfalla �r v�l sm�,men nu h�nde det. Jag kommer att andas ut n�r jag har min nya,fungerande lur.

Inga kommentarer: