Sidvyer, senaste månaden

onsdag 11 januari 2017

Mustaschdagen 2017 och lite jobb!!

Shit vad längesedan jag skrev något,,Det är som vanligt fullt upp med allt,jobb loppande  och planer för framtiden. På fredag är det dax för mustaschdagen (välgörenhetsdagen) där  jag och Malin från heartbreaktattoo tatuerar SMÅ saker för 800-1000 kr st och ger all vinst till Prostatacancerförbundet.
Bifogade  lite exempel på vad vi kan tänka oss att göra  i storlekstyp och enkelhet,och det blev som vanligt en kamp att hålla  kunderna inom detta spektrat. Alla verkar komma på den brillianta idén att de ändå kan passa på att göra ngt mycket större och mer komplicerat när vi ändå är igång!?
Ja,hade vi kunnat trolla med knäna på ca 45 minuter så hade vi gladeligen gjort det,men  vi koncentrerar oss på att så många  som möjligt ska tatuera sig denna dagen för att få hjälpa till:)
Återkommer med resultatet av denna dagen så fort den är över:)

Så,,lite jobb har jag också hunnit med och lägger ut det mesta på Instagram eller Facebook men får skärpa mig här med,detta är trots allt dagboken min! 
Sofies arm får fortsättning i form av en drake som får flyga fritt,,en bra jäkla metafor efter allt som Sofi varit med och,,hon OCH hennes arm;) 
 En liten uggla på en liten underarm,en väldigt speciell ras dessutom ,som jag nu inte kommer ihåg namnet på ,men de ser rätt arga ut med sina horn och sina stora svarta ögon!
 Christina fick sin Modesty som vi sedan dess har byggt på dessutom. Christina har en kropp som kämpar emot henne i varje del av livet och därför går vi långsamt fram!
 Finfina lila blommor  på ett grannt ben! Först ville jag göra Magnolior men kunden hade ett väldigt specifikt önskemål och det var tur det,,dessa var underbara att göra,helt på frihand.
 Mimmis mamma gick bort i svår Altzheimers  och hon ville därför ha bandet i lila för just denna grymma sjukdom,kombinerat med något vackert.
 Emma fortsätter på sin oldschool arm och det blev tre små olika tatueringar den dagen. Emma kämpar också hon med en kropp som inte riktigt medverkar och därför tar en sådan sittning hårt på henne.
 Kapten kör  sittning efter sittning och nu börjar vi närma oss slutet på detta!
Jessicas bröst blev färdigt och jag an själv säga att jag är lite avis på hennes fåglar!! 

 Jag reparerade och byggde ut en lite trött tribalblomma för att ge den mer liv ,,,
 Jag fick göra en tattoodle på Anna:)
 En liten liten fortsättning på Christina ,,
 En Wyandotte på Idas  ben!(Klart tösen ska ha en höna!)
 Och en liten fortsättning på Boels skalle och blommor från något år tillbaka:)

Anna kastade sig ner i bilen från huvudstaden för att ta en avbokning jag fick och  gjorde då Manekibabushkan;) 


Inga kommentarer: