Sidvyer, senaste månaden

torsdag 13 juli 2017

Laser och återuppbyggnad.

Det är fantastiskt så mycket det är att göra nu,och jag satt tillockmed hos frissan igår och ritade på nya projekt! Faktiskt en rätt bra tid att skissa lite avslappnat på! Jag har  just startat den långa processen av att maila in de sista på listan från 2016  och det är så fantastiskt mycket kvar att göra att min dröm om nedkapade bokningsdagar känns väldigt avlägsen just nu!

Ända sedan första lasern har vi varit på och harvat lite på Skölds arm,men  tribaldraken han hade på armen var så hårt körd att den stod ut från huden en behörlig bit OCH påfylld,och det gjorde den extremt ovillg att försvinna,plus att Sköld inte heller var så villig att komma och lasra sig,,det gör förbannat ont helt enkelt.  Så efter 5-6 år  sade vi att det nu var dax,det blev inte bättre än såhär och att vi helt enkelt får arbeta med vad vi har, 
Sagt och gjort,och eftersom han springer omkring med armen (OCH foten) i gips tog vi det lite försiktigt  så underarmen inte svullnade för illa i paketet. Vi har en ordentlig sittning till på oss för att täcka den gamla draken men även fixa mitt eget jobb som vi gjort för en massa år sedan. Tack gode gud för att man blir bättre,och jag erkänner gärna att där är en del jobb jag gjort som man lätt skulle vilja ha en chans till på;)  
 Helhetsbild på Sköld,,som för 2 veckor sedan råkade ut för en MC olycka och klarade sig så fantastiskt bra ,,har skällt behörligt på. honom för detta och avtvingat löfte om att aldrig upprepa detta.



Inga kommentarer: