Sidvyer, senaste månaden

onsdag 1 augusti 2018

Man ska inte klaga


 Nej man ska inte klaga på sommaren säger alla,,men det skiter jag i. Sommaren innebär inte grille vin och lyx för alla  enbart. Det innebär extrem kroppsångest och smärta för de som har lite udda åkommor,,som tex vi med hypo. Idag är tex min vänsterhand smått obrukbar pgr av knogen som svullnade upp i början av värmeböljan och som sedan dess inte dett sig. Att röra vid den är som att pilla på ett benbrott och jag vill spy när jag måste använda den. Ja,,detta innebär en vansinnesångest för mig eftersom jag är rädd att de andra lederna ska följa efter. Börjar de verkar de inte sluta och jag  kan inte gå tillbaka till förr då  att torka sig i häcken efter att ha gått på toa är en enormt smärtsam och svår uppgift. 
Jag väntar på det svala vädret och hoppas hoppas att inget annat börjar reagera under tiden,,
 


Inga kommentarer: