Sidvyer, senaste månaden

lördag 6 juli 2013

Bokningsdagen är PÅ!

Då var bokningsdagen igång,och varje år är det som ett fenomen för mig. Det är panikartat,det är roligt,det är frustrerande,det är förväntansfull,negativt ,positivt och alla känslor där emellan.
Vaknade kl 6 imorse och hoppade upp för att tömma webmailen,och det behövdes!Älskar verkligen tidsintervallerna folk mailar med;) detta trots att det INTE är först till kvarn som gäller,men det kvittar nog hur mycket jag säger det.
Vi får helt enkelt se vart denna dagen tar hän gott folk!!

2 kommentarer:

Catja sa...

12.48...det är jag ;) bara roligt att vakna mitt i natten och att första tanken är...damn...måste mejla Stina idag :) bäst jag gör det nu....

Anna Hellblom sa...

tjo!

jag mailade tidigt som attan! Trodde jag var garanterad tid då!

;)

nä, jag är glömsk å skickade iväg ett medans jag kom ihåg.