Sidvyer, senaste månaden

lördag 27 juli 2013

Indoit on the dock


Livet är kämpigt just nu,och var dag startar med "hoppas jag klarar det idag" vilket i det långa loppet inte alls är bra. So tur är när man är på jobbet så går tiden jättefort och man kickar in i workmode väldigt snabbt.
Joel var tillbaka för att fortsätta på Alkemistarmen som sakta växer fram från våra gemensamma ideer.Detta är en av mina personliga favoriter,och det är så underbart att få arbeta fram saker man själv hade kunnat tänka sig att ha på sin kropp utan att tveka!



Den eviga frågan efter jobb då jag är vrålhungrig är vad man ska ha till middag,och Kapten kläckte svenssonförslaget Tacos igår,och det lät för första gången på många år jävligt gott!! Fick hjälp m handlande,sen lagade jag medans Kapten och Dansk gick ner och skulle bada i havet. Havet såg dock ut som om det menstruerade så det blev inget dopp. Algblommning kan man också kalla det,och till vår stora förvåning var där faktiskt mammor som lät sina barn bada i skiten trots att de var helt ensamma. De kommer att skita ihjäl sig inatt.
 Jag håller lite sommar och tar ett glas rode till mitt indoboardande,,,för att jag kan.
 Vi drog ner till bryggan igen för att ta vara på det sista av den ljunkna kvällen,och jag passade på att bräda lite där med. Ska nog göra det när där är mindre folk,ända ute på kanten en dag. Tror ni brädan flyter? Fick stående ovationer av pensionärerna;)


2 kommentarer:

Marita sa...

Jäklar vilken balans!! En annan kan knappt hålla i ett glas och fota sig själv samtidigt utan att ramla - fast jag sitter ner hahahaha

Anonym sa...

Du är så otroligt talangfull! Jätte fin arm du jobbar med. Kram/ Julle