Sidvyer, senaste månaden

torsdag 30 december 2010

Mr.Rau

Vilken dag jag har haft! Det var väldigt roligt att prata med en 19åring som Alex,som faktiskt HAR huvet på skaft,en plan och  en solig attityd! Det smittar,man blir glad och samtidigt påminnd om hur jävla inte 19 JAG ÄR!!!!Men jag saknar det inte,det är bara väldigt påtagligt att när man pratar med en person som är 19 om filmen som kom för 2004,,,,ja då var han 12 och tittade inte på de filmerna,,,

Nåja sjukt roligt var det,och jag önskar Alex all lycka till med sina språkstudier i alla möjliga olika tal:)!!! de kommer ganska troligt att gå hur jäkla bra somhelst.

Önskar även Alex mamma och syster lycka till på läkarlinjen:)!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Stina!

En vän hade berättat för mig att hon såg din blogg och fastnade för tatueringen du gav mig :D

är sjukt nöjd med den och den har läkt utan problem från läkemedlet (som funkar helt otroligt bra också)

ville bara säga hej och tack igen!

-Alex