Sidvyer, senaste månaden

onsdag 1 december 2010

The Secret.

Jag diskuterade som vanligt med Lisa på sittningen idag om the Secret (båda 2 praktiserar det  bäst vi kan;))och hur det är en otroligt underhållande och kittlande teori. Jag testade själv  samma dag som jag sett filmen(för 4 år sedan) och mycket riktigt det funkar så bra så bra.

Något annat som jag tror starkt på att man inte ska önska andra illa. Det man skickar ut kommer gånger 3 tillbaka. Skickar du ut falskhet och vänder kappan efter vinden får du det tillbaka.

Därför önskar jag endast folk väl eller att folk får vad de förtjänar ,rätt och slätt.

En bra människa som behandlat folk  väl får detta tillbaka.

En människa som endast söker trappsteg att stampa på utan att ge något tillbaka kommer att bli använd på samma sätt.

Bra film/bok det där. Den förklarar dessutom att du inte måste stampa på folk för att nå dina drömmar,utan snarare gräva inom dig själva för att hitta din egen styrka,,,,

inte använda andras.

Inga kommentarer: