Sidvyer, senaste månaden

måndag 20 december 2010

Varför är kroppen en idiot?

När jag äntligen fick bekräftat att jag har problen,ville problemen bekräfta att Doktorn hade rätt.  Mina knän,mer av fingrarna och fötterna har bestämt sig för att sälla sig till den andra pensionärsskaran.

Jag avskyr denna sjugan.

Benen har ju hittills varit ganska orörda,så att livet i allmänhet har funkat (träning osv) men what now?

Och lösningen,,,cellgifter??? Det borde finnas en bättre lösning? Detta luktar ju verkligen some en åkomma som har ett simpelt svar,en simpel lösning.

De(vem de?) har kommigt fram till att  många fall av schitzofreni,diabetes,och fetma är orsakerna av ett tidigare virus som härjat i kroppen,där antikropparna gjort stt men deras jobb fortskrider och således andriper hjärnan,sköldkörteln och fettcellerna.(3 olika virus då) Detta kan ju lätt vara en av dessa idiotsjukdomar? Så micke,Christina,Therese,Emma,,har ni varit sjuka i tex Vattenkoppor så ni höll på att dö?

Nu ska jag skita i denna idiotsjukdommen och träna. Jag ignorerar att kroppen skriker,det har den gjort i evigheter.

Inga kommentarer: