Sidvyer, senaste månaden

onsdag 13 april 2011

Sushi och julmust!

Till förrätt gjorde vi Marinas systers första tatuering,en 18års present kan man väl kalla det. 
 Sen till huvudrätt gjorde vi färdigt (nästan,fortsättning följer) Teuns Pinup.  Fick höra att någon trodde det var MIN kropp som användes till modell!!!?? Jag är  smickrad och allt sånt,men så ser jag INTE ut!hahahahaha! Kan informera att det är tjuvkikat på Boris Vallejos damer som alla är skulpterade efter hans fru,Julie Bell.


 Till efterrätt(???) testade jag Sushi på Sushi Nu i Ystad.
Vad ska jag säga?
Wasabipaste:gimme more! Det är samma som fransk senap,lovely!
Resten,,,nja njä,,whats the point?Kommer DEFINITIVT att testa det igen ,det är som kaffe,man måste lära sig att äta det tror jag,så på det igen,,,imorgon kanske?
Julmust kändes som det självklara valet att dricka till? Måste ju finnas i Japan,,,

2 kommentarer:

Shirine sa...

Blir sushi till lunch om ca 3 veckor igen! Stolt att du provade! ;-)

Jessica Jejja sa...

Alltså den med stjärnorna!!! @-@ Jisses vad snygg!!