Sidvyer, senaste månaden

tisdag 19 april 2011

Tokholm,en snabbis.

Det var dax för ett efterlängtat besök i Huvudstade,lagom tills alla Stockholmare drar ner till skåne för att kolla på konst. På så sätt kan jag få LÄNGRE behållning av,,,stockholmare,,
Ebba och Fredrik tillör ju inte den kategorin,en är Helsingborgare och den andre är Gotlänning,kanske just därför de är så normale som bara dem kan vara.
Insida arm hägrade och jag tackar gudarna för Vasocain,vår nya kraftiga bedövningssprej,annars hade inte herr Reinel överlevt (knappt han gjorde det nu ens stackaren:()
Som vanlig blev jag nöjdare än EVER!!!!
 En hängelåsbug!!!!
 Skrattade så jag fes inne på dass(lägligt) där någon har varit vänlig att hänga upp denna:
Rutindjur som vi är blev det grekiskt för kvällen (nästa gång går vi fantamig på något annat ställe,för att kunna sakna greken igen)

,,,sen videobutiken,sen hotellbaren,där jag gjorde mitt bästa för att lounga,,,inte helt så enkelt som ni tror.

Idag hämtade jag mina först 10 inramade tavlor,det var så skönt att å hem alla igen!! Det kommer att bli så fint till påsk,trots den växande paniken. Jag har INGEN tid över att ens tänka utöver det jag ska göra på jobbet,så hur ska jag hinna merän hänga dem ,än mindre bjuda på något gott och lite dricka??
The good lord provides heter det så,,,jag får väl göra det själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du blir nöjd med dina utflykter till Stockholm!!!

Och ska sista stycket i dagens inlägg tolkas som att du kommer att ha konst uppe på väggarna under påsken?

Robbie sa...

jag har så länge velat ha fredrik till att tatuera mig, men det vill aldrig klaffa. Otroligt fin pjäs fick du dig iaf, som resten av det du har på dig. :)

Gla påsk!

Maja sa...

Har tänkt släpa med hela familjen (iaf mor och far)
Vilka dagar är de? Har säkert frågat innan men iaf.