Sidvyer, senaste månaden

torsdag 16 maj 2013

Crappy tattoos såhär i tid för en guttig helg!!

Its been away too long sedan senaste crappy,och det kan bero på 2 saker. Antingen har jag inget att säga eller görs det inte så mycket crappy mer. Båda alternativen är rätt otänkbara.
Vi börjar med den alltid så populära LaCatrina/zombie ansiktet som har svept över världen som en farsot,och vissa har förstått grejen andraa har mer dragit mormors gamla spetstrosor över en provdocka och snubblat med tjärhinken. Det funkar såhär med,men jag föredrar den europeiska LaCatrina.
 Ugglan är den nya örnen. I detta fallet är ugglan den nya gaypingvinen från happy feet filmen. Vem är det som säger att fåglar inte kan födas med hjärnskador och synfel? Ingen.De överlever dock sällan förbi sin första flygtur.
 En frösen murken ängel. Oftast när man ser dessa bilderna är där en massa kommentarer under dem som "woooow,så jävla snygg" osv. Det får mig alltid att förundras över folks standard inom konst och änglar. Hade ni nöjt er med denna ötziängeln som er skyddsängel? Nejtack,mindre fruset mindre tidig Mick Jaggerlook för min del.
 Här,,här har ni den fetaste fantasydraken jag sett på länge. Det förklaras ju med att den nyss varit gravid och det förklarar också kejsarsnittet.Det förklarar inte klöven till hand på ena och kroken på andra. Den är dessutom fördömt att alltid svänga  höger i hela sitt liv eftersom de sket i ena vingen. Blir oavsett full i grin av denna,så den får 3 solar av 100.
 Förutom gasten med mongoklöve  vill jag att ni ska ta er en titt på hur det ser ut i övrigt????? Dasset i bakgrunden utstrålar sannerligen ett intresse för hygien och annat som är oviktigt är det gäller att tatuera.Även skynket in till köket i bakgrunden uppvisar den standard man bör ha i en hemmastudio. Hundspyor är sterila,det vet ju alla?
 Spökplumpen möter Tron? man ska inte ha en så konventionell syn på fantasy och serietidningar,i dagens Pokemonkultur är allt coolt bara det lyser och pratar fort. Det gör sannerligen  denna,,tjocka kråkan med inbyggd neonbelysning?
 Man kan sätta på stencilen när personen sitter ner,har vritit på armen och fällt undan  fettarmbågen,sen kan man även be dem att blunda när de tittar sig i spegelen,eller köra trickset att tatuerea folk med stelopererad nacke så de aldrig ser det själv.
 För alltid och evigt kommer denna killen att få frågan varför han har 4 små kukar intatuerade längst ut på händerna precis bortom den grå massan av skit som fyller upp resten av handen? Jag vill höra hans svar på detta.
" Jag vill ha en greenpeacetattoo  om  östersjöns förstörelse och alger,det är ett ämne som ligger mig  varmt om hjärtat!"och det fick han. Han fick även ett grymt kamoflage om han skulle behöva gömma underbenet ,han behöver bara hitta en skog av skotskrutigt!
 Detta fotot togs timmarna innan han gick ut och sköt ner ronald mcdonald,på sin skola lyssnandes på marylin manson,med ett bowlingklot,,,,i röven.
 Halalpanter någon? Ja man hänger upp dem och låter dem torka,medans de ser lite miserabla ut,,,och räcker klor åt en.
 Spana in de jävla Milla Jovovitchnipplarna på  bruden!!?? De är nästan större än hennes bröst! Och förvånansvärt detaljerade om man jämför med ögonen som mer är ett svart hål. Älska även röven. Denna älvan kan sträcka sig över axeln efter sin plånbok!!
 Hahahah ja vissa saker bör inte tituleras som en tatuering bara för att de sitter fast! Det kan/bör klassas som skrumplever ,något jag inte föddes med ,men som sakta växte fram pgr av sprit och idioti.

 Nils Leif Anders Carl och Ulf var ute och flög. Från kanade till Skanör gick resan och halvvägs över näset fick Anders för sig att börja paddla baklänges,as a joke!!
De avlägsnade sedemera kirurgiskt Leif och Nils från Andres rektum,och Anders funderar numera inte i sådana bakåtsträvande tankemönster.
 Chuck Norris som hjälplös zombie?? Som om det EVER skulle hända?? Skärpning!!

 Och Sandy vaknade 10 år senare upp och undrade varför hon hade tatuerat in en pung på ringfingret istället för att kräva en diamantring???
 Siamesiska herpes späckhuggare,lika okända som toffelhummern eller pistolräkan,men de finns,no doubt.


6 kommentarer:

Veronika sa...

Haha! Det är skrämmande att se alla urusla tatueringar, men dina beskrivningar gör att jag sitter och skrattar högt var gång.

Gillar annars draken, en pokemon vid namn Charizard som nog blivit överkörd ett ex antal gånger.

http://pldh.net/media/dreamworld/006.png

Mr. Bauhn sa...

Ötzi-ängel! Jag dööör!
Stina, skriv en bok.
Nu fick jag träningsvärk i magen - och det är mycket mage att ha träningsvärk i...

Pia sa...

Jag måste också komentara på charizard, för jag hittade den bild som de försökt kopiera
Jag undrar vad som hände med magen...
http://www.absoluteanime.com/pokemon/charizard.gif

Tammie sa...

Dålig idé, Anders!! Hahaha

Anonym sa...

Draken är ljuvlig:D

Anonym sa...

Haha! Vilka ångesttatueringar! Hur ska man nu någonsin våga gadda sig??