Sidvyer, senaste månaden

fredag 10 maj 2013

Kvalitetsloppis /garageförsäljning

Ja jag vet att folk skriver att VI vi har fantamig en riktigt toffig loppis,och sen kommer man dit och fyndar en kantstött bersåmugg och några trähängare!! Nä så är det inte här,,vår hängare är inte till salu.
Vad som ÄR till salu är lite av vad som nedan visas!
En iPad2 ,,denna har folk redan ylat över,men INGET LÄGGS UNGAN! Ta med er hagelbrakan och hälsporrar!

 6 av var i svart glas,champagne,dricksglas och cocktailglas:)
 Massvis av guttiga design och köksgrejer alkdrig använt eller sparsamt använt iaf.
 2 stycken DVD spelare,HarmanKardon och Luxor
 Hugo boss kavaj för kwinna, Veras storlek (exakt står på facebook evenemanget Kvalitetsloppis )
 Leksaker för barn och män,,
 Granna väskor;)
 En äckligt dyr lampa som jag i ett svagt ögonblick trodde jag behövde
 En kaffeburk aldrig använd
 Vinterdäck till en Hyundai Atos
 Ett Kinnect aldrig använt
 Handleds stöd för inlines el quadsåkning
 Äggetfåtöljen,inte orginaldesignerns,men ändå dyrare än en möbel bör vara!
 Ett mongostort barbiehus,och häri ligger fokuspunkten för mången loppisbesökare,här får ni slåss för era liv för att  komma fram,kanske även buda lite mot varann.
 Mer barnsaker,,detta vet jag ikke ens vad det är,,,
 Guess plånkor och lite annat diverse
 Airbrushmålning av Roland Mähl,ca 1x1 meter
 iPod 16g använd lite kantstött men ingalunda dålig på något sätt! MED sktafet musik från mig!
 Supergranna klänningar som vera aldrig har på sig!
 Bilmattor Ed Hardy style
 Molnet fåtöljen,,myyyysigt ska ni tro!
 Timberland för hona

 Mina Quads,använda,men hey,,jag kan inte svettas;)
 Boda Nova så jävla fina stekbestick aldrig använda
 Snösmycken
 Avsmakningsglas  Kosta Boda
 Njurbälte för lady,,sketa nytt och aldrig använt
 Guessväska inhandlad i Guessbutik November 2012
 En splajs äkta kimono från japans 30-tal,handmålat grovsiden,,sinnesvintage otroligt vacker,,,men försök fota den ensam,,,
 Så söt sommarklänning köpt på MQ,men jag råkade köpa ett par dubbel-D innan jag kunde använda den,,
 Toatavla?
Detta är bara en del av allt som kommer att langas upp,så snälla dela detta,släpa med polare mammor pappor och sånt!  Den 19 maj mitt i Ystad(regementsgatan följ skyltarna) lätt att parkera! KOM HIT!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nä vad fan kan du inte ha loppis i mitten av juli när jag är på årlig semester i Ystad för! Jag har en airbrushmålning gjord av Rolle jag med, ett porträtt av min son i svartvitt. Vi bor i samma håla, skitduktig konstnär:)

Dahn-Ola sa...

Finns massor av saker jag är spekulant på, men jag kan väl äta pasta resten av månaden... blir om inte annat en nostalgisk flashback till studenttiden... :-P