Sidvyer, senaste månaden

onsdag 25 mars 2015

Inga fler knutor men,,,,

Nä allvarligt talat gott folk!!!
 Ett styck skitkass något begagnad kropp säljes eller bytes mot något begagnat fordon i stil med en Chrysler LeBaron eller Volvo 480 turbo.

Har ÖVANPÅ all skit med knutor i livmodern,chokladsystrar och psoriasis artrit  gått och undrat lite över varför jag springer på dass i mängder och varför jag numera inte längre gärna äter mig mätt ,varför jag plötsligt fick ont i högersida rygg så illa att jag inte kunde sitta stilla,en smärta helt olik den jag är van vid ,,igår kunde min hjärna inte längre gå och fundera och jag fick tid för en "känn och kläm" hos doktorn.
Jag ville inte medge att cancertanken fanns där,men tillslut seglade den upp  och för att kunna gå vidare och lugna ner mig behövde jag höra en läkare säga att där inte sitter en knut under revbenen som det faktiskt känns som.
Läkaren jag träffade var så satans saklig och noggrann att jag genast kände mig trygg.
Vi behöver inte gå genom allt som sades mm,men när jag kommer där ifrån har jag 2 nya diagnoser jag INTE väntade mig,men som förklarar en del,,
Gallsten/njursten
Ja,,varför inte?
Smärtan i ryggen vid gallsten var så klockren att jag var paff,och det man botar det med är antiinflammatoriska,som jag tog då jag  inte stod ut mer,,
Hahahahh jag är så SATANS trött på denna jävla köttpåsen ,men ändå så jävla lättad över att ingen knuta hittades där iaf!!

Inga kommentarer: