Sidvyer, senaste månaden

torsdag 23 mars 2017

Massa jobb!

Under tiden som allt hänt i livet hinner jag även jobba fulltid och det glömmer jag ibland bort att få med här eftersom Instagram och facebook är ett lättare medium för bilder.  Följ på eyescreamtattoo på Instagram om ni inte redan gör det,,,om ni vill såklart;) Är ni mer intresserade av antikviteter mm så följ mat artnouveauvintage konto :) 
Annie fick en superhjälefågel på underarmen och idag är det faktiskt dax för fortsättningen på detta:)
 Matildas grävling kom på plats och jösses vad fint den läkt såg jag igår!
 Mr Skägg jimcelf,Linus får sin helarm påbyggd och det  blir en sjuhelvetes arm vill jag lova!
 En jordglob på ett lår med sydamerika som fokus,,ja varför inte!! Caroline fick nog hål tjatade i öronen på sig denna dagen;)
Masteroak kom för en början på sin helarm  och det är fan inte var dag man får träffa två 30 åringar med så underbara namn som Bo och Åke!! Det var en sjukt rolig dag med dessa två   och deras barndomshistorier:) Snart dax igen!

En hel överarm skulle dekoreras och det var rätt galet hur mycket denna kvinnan tålde utan att röra en min! Dagen flög förbi med extremt djupa samtal om livet som så och folks svårigheter ,,
Nathalia  kom hela vägen från Norge för att få sin  hortensiaballong med en liten fantasivagn undertill! Det är alltid väldigt smickrande när folk kommer så långt bortifrån för att få en tatuering,verkligen.
Jag fik inget bra foto på Ulrikas tatuering eftersom min kamera gav upp ,men  här är iaf ett dåligt;)  Ska se till att få en läkt bild av den med de himmelska färgerna  färdiga och fina.
Annos coverup fortskrider och  denna sittningen blev,,halvfart,,Anno var lite känslig (händer ibland) och jag kunde knappt koncentrera mig då jag väntade på telefonen och Kaptens rapport om Katt eftersom de fick köra in till djursjukhuset. Jag är mina kunder evigt tacksamma att jag får förklara vad som pågår i mitt liv och förklara att jag kanske inte går på full fart denna dagen,och de accepterar och är så förstående.
Så kom dagen då Katt plötsligt inte fanns mer,,jag fattar inte hur jag orkade genom dessa sittningar ,men än en gång får jag gråta ut hur mye jag vill hos mina kanderade flesta förstår helt och hållet för vi är trots allt människor. 
Thomas och jag håller på med en helarm i polynesisk stil och nästa gång avslutar vi den och väver in den gamla på överarmen så det blir en helhet av detta:) 
Min lillasyster kom  ner för en "liten" början på sin arm och det får vi väl säga att det gick bra trots sorgen. Nästa gång skuggas detta och  byggs på ytterligare och jag ser väldigt fram emot det.
Mathilda igen då,en igelkotte på insida underarm där grävlingen dricker the  på utsidan.  På grund av extremt obehag vid handleden tatuerar vi inte där denna sittningen utan tar det i små små steg så att även det området blir  täck tillslut:)


Malin ville ha en ormbunke som slingrar sig lite fint upp på rygg och ner på ben med en döskallemal sittandes på bladet. Näsa gång blir det färg i mal och  litta piff!


Inga kommentarer: