Sidvyer, senaste månaden

torsdag 21 november 2019

Drömmen om den perfekta tattoostudion

Man kan ju  alltid drömma.
 Den siste April ska jag vara ute från den nuvarande studion och det är,trots alla problem jag haft i den,ett bitterljuvt ögonblick. Jag har alltid älskat lokalens utseende i sig även om den är skabbig i många hörnor,med spiraltrappa ,öppet och luftigt och stuckatur i taket.
Oddsen att jag hittar en lika bra layout  är små men å andra sidan kanske jag hittar en med värme och praktiska lösningar? Några goa förändringar som kommer att ske i den nya studion(vart den än hamnar )  är Kaffeautomat och Proseccokyl. 
Nä,jag kommer inte att servera prosecco (det är ganska troligen olagligt)  men de står där redo för afterhours  att använda och man blir helt enkelt glad av en välfylld vinkyl:) 

Handikappanpassat kommer den nya att vara,det är ett krav som går före allt annat .
Loungemöjlighet och en sjusst toalett. Där har vi det. 
Allt efter det kan jag bara spekulera i för jag är ju  även den typen av människa som  inte köper allt nytt till ett ställe utan gärna återanvänder i största möjliga mån ,så vi får se vad framtiden har att bjuda på,,spännande är det iaf;) 

Inga kommentarer: