Sidvyer, senaste månaden

onsdag 13 oktober 2010

ASGARV!!!!!

Dehär killarna är jävlligt arga,,jääävligt arga. Nedan följer texten till låten så ni kan följa med:)


jag vill inte veta av din häst!

häst i väst, bäst i test.

när brunte e på mackan är det fest!

en jävla superfest!

jag vill inte veta av din katt!

katt i hatt, hattifnatt.

jag ska köra över han i natt.

så han blir superplatt.

alla under 18 är helt prötsligt fotografer. dom har gått på Harry B och lärt sig alla wannabe fraser.

djuren är ditt liv, och din familj måste va med på varje bild. du tror vi bryr oss om din ponny. men du slösar våran tid.

korvochpotatismos
1 år sedan 30
gå till ditt stall och borsta brunte, suga hästkuk är ditt kall, du har ett mål att fylla hål, som aldrig kommer lukta tvål! Där dog mitt sista tålamod jag fyller munnen med ditt blod jag bruter nacken av din häst. det e den dröm jag gillar bäst. Jag vill se porr i ditt galleri! sodomi, galleri. visa bilder på ditt gamla underliv! så vi får superhiv. knulla rövhål, runka kuk och pung! kom och sjung, runka pung.

Inga kommentarer: