Sidvyer, senaste månaden

onsdag 27 oktober 2010

Schitzofren cerebral pares,,,

ja iallafall såg det ut som om jag hade det idag när jag jobbade. Får liksom styra upp kroppen på ngt annat vis än bara  med ryggen då den inte bär någon vikt alls just nu,och då blir det lite ofrivilliga ryck och ljud!

Fint  besök ända från götet idag som ville ha lite blomregn:) Det kan jag stå till tjänst med;)
Blev även mutad med lite cookies and cream;) Hurfan ska jag kunna hålla mig till min icke godisätande vecka när jag blir matad med detta????? Det är som om ödet vill säga,,ät,,,eller så har vi bara konstant godsaker runtom oss. Det kan vara det sistnämnda.
Nu kör jag hem till en birma som troligen är sjukt sur på mig. Han är ingen utekatt under 15 grader+ och sol. Att jag inte kan fatta det.

Inga kommentarer: