Sidvyer, senaste månaden

måndag 4 oktober 2010

Kakel och Tönt?

Så var helgen över,,tack gode gud,,jag har verligen blåmärken i röven efter stolen,och på ryggen,och på benen,,,
Här har vi Pålies rosetter på benen:) Trots att hon hatar att bli tatuerad lider hon genom det gång på gång!

På lördagen var det dax för 2 tävlingar till och det var Best big och best colour. Henrik vann med draken i best Big och Malin på heartbreak tattoo vann med vårat ben i best colour,där bugwars armen kom 2:a:)  Tyvärr var det ytterst få som tävlade så det var kanske inte de mest rafflande tävlingarna man sett:/
I best colour vann den tävlande och tatueraren en SKETASTOR klocka!!!! Den största jag sett!!!Kommer att få mongomuskler på vänstran om jag har den på mig.

Guldnålen togs hem av en fenix på låret ,så tyvärr vann inte spindelmannen:) Jag känner mig ganska nöjd ändå men Micke grämde sig lite på de 5000 kr som  lovades i förstapris;)
I söndags återupplivade jag mammas kjol hon inhandlat på 70-talet!! hur fränt är inte det??En mockakjol med tryckknappar:)
I söndags satt jag med den suveräna Mvr.Loontjens  och skrattade gott åt hennes beskrivningar av hennes man och även systerns man när de ska försöka förklara sina namn för folk. Dekel och Toun(kan vara att jag stavar jättefel). Hennes mormor  hade problem med att förstå och kallade de båda svärsönerna för Kakel och Tönt;)hahahahahahahahahaha

Inga kommentarer: