Sidvyer, senaste månaden

tisdag 14 augusti 2012

Reumatikerstrunt,,


Vilken jävla dag!!
Jag har sträckjobbat lite för mycket nu,knappt hunnit äta,fått tillbaka anorexia nojjor,kroppen faller ihopa lite och mycket hopar sig till mer.
Igår var ledig dag,men det innebär endast att jag kan göra sådant som man måste göra när alla företag har öppet.
Lämnade in Mini Coopern på Bilcity o Kristianstad efter att jag varit hos frissan,och efter det körde jag i streck med lånebil (en pigg diesel Opel) till Lund för att få mina fingrar sprutade. Kom på när jag kom ut därifrån att jag inte riktigt hade påpekat att jag behövde i högran med,så det blev bara vänstran,,och idag är jag så glad för det. Holy crap vad jag har ont idag:/
Vaknade med ont överallt,näsblod och ingen tårvätska. Välkommen till verkligheten.
Det skulle ju vara bra idag,,det skulle ju lätta idag:/

2 kommentarer:

schmut sa...

Kortison är hin håle. Förbannat lockande men samtidigt fullt av fällor.

Får du näsblod av sprutorna eller det var bara bildligt talat?

Stina sa...

Nej,kortison är inte bara fan,i de låga doserna på 3 vekors perioder som jag har fått det utskrivet är det så jävla safe att det inte ens fungerade denna gången. Sprutorna är det enda jag har som kan lätta min smärta för de vägrar ge mig någon annan medecin.