Sidvyer, senaste månaden

torsdag 27 december 2012

Shitty tattoos del 8

Hahahaha jaaaa,den vackra Marilyn. Ett motiv som har varit så populärt så länge att en hel hög av diarré har hunnit samlas i form av detta motiv. Nedan följer en skitstorm av riktigt dåliga porträtt på henne. Kom ihåg att det alltid är lättare att göra ett porträtt på en kändis,och att vi som betraktare oftast känner igen ansiktet genast,inte alls som på andras barn eller liknande.
Vi börjar med den första,en något luddig Madonna/Marilyn med en 1600-tals peruk på,lite smått pittögd  med den berömda whitetrash looken OCH ett dåligt restylane resultat. 
 Jag hade personligen sketit ihjäl mig varenda gång jag tagit av mig socken och stirrat på denna kärringen,men så ser ju personen henne uppockned så då kanske man kan inbilla sig att det INTE är en svensk hollywoodgunilla  med sagg i ögat som sitter där.
 En favorit i repris! Jag VET inte om det är någonslags jämlikhetsförsök,för om hon ska vara omgjord till en danskande Donna Summers är det ganska ok gjort,,Donna Summers i 80-års åldern då.
 Denna skulle tydligen vara  Marilyn,men jag känner mer att de satsat på Gwen stefani? Oavsett så har ingen av dem ögonen flera cm på varsin sida nollmeridianen.
 Som en mardrömsscen ur en jävligt gammal tysk porrfilm. Och vem vet,hade Marilyn levat idag kanske det hade varit så hon slutat?  Nästa gång BÖR tatueraren skita i att lägga så mycket tid på frillan och halsbandet och faktiskt testa att göra ansiktet istället.
 Kinesiska Marilyn? Med röda hund då.
 Favorit i repris. DownsMarilyn med ett rejält veck i stencilen!
 Lägg märke till starwars frillan på ena sidan och inte på andra. Det ska alltså INTE vara en porrig Leia utan faktiskt Marilyn.
 Såhär skulle Marilyn sett ut om hon lidit av gigantism. Det är hon och Jaws.
 En latrino Marilyn med räls till tänder ?
 Och så hade Marilyn sett ut idag,1.80 lång med pinnaben och avantgardelook i huvudet,35 kilo tung.
 Ett bra försök som tyvärr föll platt. Lite Van Gogh känsla över tolkningen på denna bilden,,inte det allra värsta jag sett,men att behöva gå och förklara för alla att den SKA se ut som om den är gjord i krita kan bli långdraget!
 Detta porträttet är ju inte HELT fel,lite off på några ställen,men vår matrixing  ser genast att det är marilyn trots mongonäsa.Men smaklösheten med muschen,,,damn
 Så som på bilden till vänster ,så ser jag ut INNAN filtrena på Instagram.

Jag antar att Marilyn nedan har fått en sån jävla omgång stryk att hon bestämde sig för att gå ut och supa skallen i bitar,och sen visa upp  den sköna blåtiran för pressen.

 Om marilyn hade levt idag hade hon blivit castad som Sue-Ellen i nya Dallas,garanterat! Och då hade hon sett ut såhär ungefär efter alla ansiktslyft och fillers. INte ett dåligt porträtt egentligen,men hon ser gammal ut tyvärr:/
 Jag grinar så jag dör på denna;) Hahahahaha Marilyn som inte tar något på allvar,lite smått efterbliven. Oh yeah,glöm inte den enorma pattmuskeln.
 Och Megan Foxs Marilyn,,fattar varför hon tar bort henne,och PINSAMT att vara tatueraren vars verk syns överallt!! Skulle vara intressant att veta VEM som gjorde den?
 Många misshandlade Marilyns!!! Är det en underliggande önskan av tatuerarna att misshandla henne eller vad??? OCH ge henne ett garnityr som inte passar i hennes käft verkar genomgående med.
 Förlåt,,jag kunde inte låta bli;)!!! Det har inget med Marilyn att göra men det är fan en av de fulaste barnporträtt jag sett;)

3 kommentarer:

Marita sa...

Hahahahaha, skrattar så jag gråter. Stackars Marilyn. Hon måste hemsöka alla de som gjort dessa urkassa avbildningar på henne. Nr 4 har hamnat fel - det är helt klart Patsy i "Helt hysteriskt". Dock litta snyggare:)
Nr5 - jaaawhool deutche transa - vad i hela friden är det för borst hon har på sidan - är det skägg???
Och 3dje från slutet - ännu en läskig bild där örhängen växer ut ur kinden och E.T släng dig i väggen med ditt pekfinger - här är en brud med lillfinger längre än spenen på en söndermjölkad kossa och men eftersom de är så jäkla långa klarar hon sig med 4 fingrar.

Kattis sa...

Jag har aldrig begripit varför Marilyn är ett så populärt tatueringsobjekt. Visst hon är en ikon men dagens kids (öh i min ålder), vad har de för relation till henne egentligen? Har de ens sett henne i en film? Jag tänker att det är utspel av dålig fantasi. Vad är det egentligen hon HAR på kinden på den där könstiga bilden? Ser ut som en vattendroppe.

Stina sa...

Tja,hon är ju en ikon för det som var vackert som fan,kurvor och sensualitet,att få vara en kvinna i alla tum av sin varelse och dyrkad som en sådan med,helt enkelt mycket vi skulle vilja vara själva:) kan fatta det helt,men inte skulle jag själva vilja ha hennes ansikte på mig,jag får nöja mig med att ha mitt egna i fejjan;)