Sidvyer, senaste månaden

måndag 7 mars 2016

En vecka av tattoos och en BRÄDA!

En vecka till lagom till tisdagen då det var jobbedax igen:) har gått,ännu en vecka med svår huvudvärk feber och förkylning med noll röst på måndagen som som tur är kom tillbaka  lagom till kunderna gjorde det;) 
Jane fick en av mina svarta figurer på låret  som hon så länge fikat på  och med lite piff så den blir helt hennes egen satt den som en smäck på benet!
Sen hade vi Sonja som lääänge länge velat ha en tid men inte riktigt vetat vad hon skulle ha. Tillslut kom hon fram till att kaffe och solrosor,,det var hon i ett nötskal:)
 Gun fick sin första tatuering,en liten rödhake i grafiska trädgrenar:)

 En ärrkorrigering ,fast på ett helt annat sätt än vad jag planerar;)  Ett operationsärr där man tagit bort  ridbyxelår på en annars väldigt väldigt smal kropp  lämnade ägaren av det konstant missnöjd med hur hon såg ut utan kläder. Jag har sett en hel del ärr i min karriär och detta var ett av de finaste någonsin,och ändå förstår jag hur det känns att se dem varenda gång man klär av sig,jag sitter ju i samma båt själv  just  nu.Vi tatuerade en mjukt skuggad ros där nu istället och plötsligt syns ingenting  alls av  ärret:) Andra sidan är på g  om några veckor:)
 Avslutet på fenixbenet har också hunnits med och det blev sannerligen en underbar färghistoria!
Jag fick äntligen tummarna loss och tog min gamla indobräda från gymmet,slipade ner den och bad Kapten klistra  den med min egen design jag gjorde för några år sedan  och SHIT POMMES vad jag bli nöjd med den!!! 
 Tog bort alla loggor mm och bara klistrade mitt,,kommer att älska denna brädan tills den inte finns mer;)
 Sen var det MIN tur att bli plågad,och en fjäril till i raden av bugs på ryggen var det tänkt ,av underbara Malin på Heartbreaktattoo.
 Jag är tramsigt nöjd,och kanske kanske kan jag få den stora pjäsen fixad någon dag  med(Reinel har redan hjälpt mig med rosetterna)  men jag har lite problem med det rent smärtmässigt Den var hemsk att höra då tillverkaren var lite hårdhänt,och att köra i samma spår igen  triggar de minnena min kropp har av smärtan och det känns lite som att dubbla den då:/ Nacken var så lugn så,men skuldrorna får  vänta lite.

Inga kommentarer: