Sidvyer, senaste månaden

onsdag 8 februari 2017

Akuten igen då,,

Jahapp,,så var det dax igen. Från ingenstans,feber och stort magont,svullen och allmänt svintrött.
På kvällen den dagen det började märkte jag att jag  inte vill dra upp vänsterbenet och då vet man att det är äggstocken som är kvar som jävlas. Om den är inflammerad blir tarmarna det med eftersom de sitter ihopa lite nu och hela tarmpaketet skriker. Efter en hemsk natt tänkte jag att jag INTE skulle ignorera det denna gången och låta det gå ytterligare en dag utan satte mig på akuten  för att få reda på vad fasen som pågår. Hängig frusen och ont,,
 Till min stora förvåning kunde gyn inte hitta något merän några större äggblåsor ,och det är inte i proportion till hur jävla ont jag har och hur slö jag är. Jag litar såklart på deras omdöme och får gå tillbaka till jobbet,hängig och jävlig. Den äggstocken kan dra så långt åt helvete den bara kan,,
 over and out.

Inga kommentarer: