Sidvyer, senaste månaden

lördag 15 december 2018

Konsten att ändra sig,,


Som ni tidigare kanske läst startade jag ett projekt där jag tog mina älskade väninnor och kunder och fotograferade dem i miljöer där tatueringarna  skulle synas ,men även en hel del personlighet. Detta skulle printas på kanvas där jag skulle måla på,konsten jag gör på konsten jag gjort så att säga. 
Igår ,ett knappt halvår efter själva fotograferingen ,efter att vi träffats och redigerat ,valt ut bilder ihopa mm,,då får jag ett meddelande från fotografen att han inte är bekväm med bilderna och att de inte får publiceras. Han drar sig ur .
(lugn ,detta är mina iPhone foton) 
Så jag kan ta de canvaser jag fått utprintat och jobbat på sedan dess och,,skrota. 
Jag tackar inte för detta,, 
Så ni som vätnade på de färdiga tavlorna kan sluta vänta nu ,jag orkar inte resa detta projektet igen,,jag fortsätter utan samarbete med någon alls, då kan jag åtminstone förstå anledningen  om jag ger upp mitt i allt.
Over and out.

Inga kommentarer: