Sidvyer, senaste månaden

fredag 26 mars 2021

Hälsostatus

 Det har gått ett tag och nu kommer de bra dagarna i skov om 5-8 dagar och ingen är mer tacksam än jag (och de stackarna som måste lyssna på mitt tragg)  Tar fortfarande D-vitamin 50-100 ug om dagen nu och för var gång jag höjer går det bättre och bättre. Har helt slutat på Lio och har nu en vilopuls på 47 om nätterna. Bra. Vikten kommer som ett brev på posten men man kan inte få allt här i livet. Håret håller sig exemplariskt och det har hämtat sig jävligt väl. Lederna är ett annat odjur.De blir inte bättre och psoriasisen har börjat sprida sig . Idag vaknade jag med torra fjälliga partier runt munnen och det tyder på en matallergisk reaktion. Har haft en rätt våldsam reaktion på mat med högt C-vitamin innehåll förr och så som jag knarkar clementiner och apelsiner  nu är jag inte jätteförvånad. Får väl hitta ett elternativt kvällsnöje och frukost. To be continued.

Inga kommentarer: