Sidvyer, senaste månaden

tisdag 1 mars 2011

The Bad Pain Day

Eftersom jag bestämt mig för att få Cortison sprutat rätt in i knogarna,bestämde sig kroppen nu för att verkligen ge sitt sista ryck  innan det blir överkört. Har en brutal träningsvärk i svanken och lite överallt,kombinerat med detta  förbannade inflammatoriska tillståndet kroppen själva ställer till med i fingrar och rygg. Till råga på allt bestämde sig näsan för att börja spontanblöda IGEN!!!! WTF????
Vad håller kroppahelvetet på med??? Grät verkligen på träningen imorse,,ALLT gör ont!!!! Men det är även en effekt av sjukdomen,man halkar in i en hopplöshet när det blir för mycket inflammation i systemet. Tur att man har frugan att bolla detta med:)

 Kombinera allt detta med fantastiska ställningar att jobba i på mässorna + stressen,,och jag är mer roadkill än människa idag. Måtte våren komma snart?
Fan vad jag gnäller.

2 kommentarer:

Tony Roos sa...

Känner med dig Stina!! Ibland känns allt hopplöst, men det är snart vår och varmare tider kommer :)
skickar mina tankar till dig.

terese sa...

det fååÅr man....gnälla alltså :-D