Sidvyer, senaste månaden

torsdag 7 juni 2012

Lite lacks på dethär med att blogga!

Jäklar vad jag har varit kass på att blogga!! Mellan de vansinnigt irriterande ärenden med Lasern,reklamationer på  min bil och diverse andra saker som inte vill gå min väg målar jag en del och försöker jobba och träna som vanligt;) Just nu hade jag kunnat vara fulltidskonstnär,med ett glas vin i var hand och en hel vecka eller månad på mig att få måla,men det kan man inte försörja sig på riktigt än.
Idag var Mary nere och fick lite påfyllt på sin arm som sen kommer att fyllas av mer färg,men för idag var detta nog:)
 Och så förstår gårdagens Kalle Bula! Pappa David blev ilsket röd som ni ser,men jag hoppas få se porträttet läkt sen så jag får se det utan ilsket rodnande barn;)
Kom nu ihåg ängen och dörren och det David! Viktigt!

Inga kommentarer: