Sidvyer, senaste månaden

onsdag 11 juli 2012

Inget gnäll och mycket gnäll

Det ska vara sommar nu? 
Jag vaknade igår till en malande värk i vänsteraxeln,och insåg till min förfäran att jag kanske inte kommer att kunna jobba med den. Reumatisk verk har en förmåga att överraska en från dag till dag,och detta tog verkligen priset. Jag var slut redan innan min kund kom och som tur var var det folk jag känner som inte undrar varför jag går som Frankenstein och varför jag slänger upp min arm som en protes på dem när jag jobbar.
Som tur är brukar det mesta försvinna när jag jobbar,och jag glömde även av detta och Ingela fick sin clematis på ribborna:) 
Försökte då träna lite idag men INGET fungerar på mig. Svanskota,höger axel,händer,övre rygg,höger höft  och fötter är svullna och gör jävligt ont. Jag stod som en padda på Indobrädan och rullade fram och tillbaka,,,det var vad jag kunde göra idag!! Mindre ont i vänster axel iaf,så jag kan klä mig själv,det är ett som är positivt :)!!
Nu ska jag ta mig genom denna dagen utan att dö lite och sen en till,,,och sen några tusen till förhoppningsvis.

Inga kommentarer: