Sidvyer, senaste månaden

fredag 6 juli 2012

Jag är tjurig.

Jag är gnällig! Just nu kan inte Kapten göra något rätt alls. Oavsett vad han svarar på mina dryga SMS kan jag alltid hitta något att ta som en personlig förolämpning trots att stackaren är helt normal!!
Jag är frustrerad. Jag vill göra något mer med mitt liv? Jag vill inte bara tatuera hela livet,och just nu väntar jag bara på en toppenidé att komma skjutandes in i  huvudet,mentills dess kommer jag att vara gnällig. 
Jag tittar på en massa dumma saker att köpa och förkastar dem genast igen,för jag vet ju varför jag gör så,det är för att jag letar efter något,inte för att jagvill ha saker. Den mättnadskänslan varar bara i ca 2 dagar (om man har tur).
I oktober vill jag göra högskoleprovet,det är helt enkelt en grej för att bryta min tristess och se vad jag tycker om det.
Tips någon?

 Jag vet att min tjurighet beror till stor del på min diet just nu (skall fotas brevid Ellen,jag får bita ihopa i 2 veckor helt enkelt) och igår tjurade jag mig till en lätt kvällsmat på Vendels med en underbar hummer och räk coctail med torskrygg efteråt. Man kan alltså gå ut  och äta utan att det måste vara sjukt onyttigt,och då tror jag iaf att jag bjudit mig och gottesuget stillas:)



1 kommentar:

Maria sa...

Jag är lite egoistiskt och hoppas på att du fortsätter tatuera ett bra tag till, eller i alla fall ibland framöver sen isåf. Vill verkligen ha en Stina-tatuering! =)