Sidvyer, senaste månaden

torsdag 3 oktober 2013

Tillbaka till verkligheten

 Eller vad man ska säga? Med eller utan ring på fingret har vi FORTFARANDE INGET HUS!!!!!!!!!! Såhär länge trodde jag inte att vi skulle behöva ockupera syrrans sommarstuga,och det är mer en frågan om det än om att jag inte vill bo där,det är magiskt fint och gutt där faktiskt!
För att släppa lite på trycket målar jag som en idiot och har lite roligt undertiden;) Ett försiktigt fåtal förstår och gillar getbilden,och det är även ok att INE gilla den,jag tycker personligen att det är humor som fan.
 Som kontrast har vi en helt vanlig ros ,notera gärna den superchefiga vitpräglingen jag införskaffat. Det ger en känska av lyx xom fan:)
 Sen fick jag forstätta på Christians arm efter ett litet uppehåll och detta kommer att arta sig ritigt gutt efter några sittningar till. Tror dock inte att någon av oss fattat hur lång den armen är och hur mucket man får plats med på den!! Stay tuned för mer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattade massor åt getbilden. Älskar din humor! :)

Henric sa...

Grattis till förlovning!
Känns som rosen målad på finpaper är gjuten som bröllopsinbjudan när det är dags!

Fridens liljor!

Nilla sa...

Jätte grattis till förlovningen!

Så vacker ros, den skulle jag vilja ha på kroppen.