Sidvyer, senaste månaden

torsdag 31 oktober 2013

Strömstaren och kungsfiskaren var ute och gick.

Stormen rörde till det rejält för halva sverige och det resulterade i att jag satt i studion igår utan att ha ngt att göra. Då är det underbart att då ha dubbla uppsättningar vattenfärg och block. Kungsfiskaren med det rosa bandet påminde mig om cancerkampen,och det är lite för många i ens närhet som har utkämpat den,och tyvärr förlorat. Att gå genom helvetet(då menar jag cellgifterna och den förbannade strålningen,inte cancern i sig själva)  ,hoppas på att få bli förklarad frisk,gå ett år och oroa sig över minsta lilla feber och pina,och sen få höra att provsvaren inte är ok. Staffan,,jag tänker på dig idag.
 Och strömstaren kan jag inte förklarar,den bara poppade upp en dag,håll till godo;)

2 kommentarer:

Dahn-Ola sa...

Vackra fåglar, men vad står det under strömstaren? Saturated?

Stina sa...

Helt rätt:)