Sidvyer, senaste månaden

torsdag 8 september 2016

Pre gynbesök och lite dokumentation för min egen räkning.

Så var det dax igen för ännu ett gynbesök,denna gången hos dr Mats som jag har allt förtroende för i världen,för att få ett utlåtande om  den nya cystan som växer och frodas i vänstermagen.
Jag har länge misstänkt att den varit där då melasman,finnarna,det fettiga håret och en jävligt otrevlig kroppsdoft .Jag kan duscha och 10 minuter senare är det tillbaka. Det var exakt samma de andra 2 gångerna och det är som en dålig tredje uppföljare där man återanvänder alla replikerna från de föregående katastroferna.. Ettan var lite intressant pgr av underhållningsvärdet men de följande 2 vet du exakt vad som kommer att hända. Tjock om magen  är ännu ett återkommande  fenomen där jag har ångest och försöker smalna av och det går helt enkelt inte.Revbenen putar ut och magen ser ut som en säckpipa.
Jag återkommer med   besked om vad som hände ikväll,om det blir op eller medicinering i 12 år och SEN op. Om Dr.Mats  tycker att övergångsåldern är det värsta som finns INNAN cancer mm,,vi får se.

Inga kommentarer: