Sidvyer, senaste månaden

tisdag 14 maj 2019

Cruising en lugn lördag:)

Mhmmm,det var cruising i Ystad  som vanligt och detta året hade vi ingen vidare lust att göra en stor grej av det,men en liten runda på stan  blev det ändå ,i Monsterbilen  där jag till min stora glädje upptäckte att man kunde öppna takluckan! Lite prosecco på det sen var kvällen fulländad! 
 det var underbart väder mot alla odds och jag säger som jag alltid brukar,,gud älskar raggarna;)  Detta året var  det värre än vanligt och det man kallar cruising var mest  stående stilla långa perioder åt gången. Tror cruisingen börjar växa ur Ystads lilla gatunät.
 Jag vet inte vad jag tycker är mest underhållande att kolla på denna dagen,raggarna i deras vrålåk eller den helt perplexa svensson i sinafamiljebilar som är vansinniga för att de inte kommer fram;) Svensson vinner alla gånger.
 På tom mage var det kämpigt med prosecco och vi tog ett halvt varv(som tog en timme m inst) sen åkte vi ut till Sköld för att släppa ut frank och mig för att kissa ,sen blev det direkt hem  för en avocado och räkförrätt  följt av en ostbricka grande! Lite fulltofta på det och ett par goa filmer,,,en perfekt kväll:)!


 Blev fångad på foto med ,,lite lyxkryssning med prosecco ,det är så vi rullar. Skinnvästar och raggaröl var mer förr,,man har ju mognat (ja,,ja det var ironi i kvadrat.) Skål po di;)


Inga kommentarer: