Sidvyer, senaste månaden

torsdag 11 november 2010

Ett panikmeddelande!!

På bilden ser ni blondinen som representerar mig idag,och ovanpå ser ni mitt matberoende! En ful ovårdad lönnfet sanning som just nu rider mig som den bäste!

Jag har ökat i vikt på något omagiskt vis de senaste dagarna genom att fullständigt hänge mig åt glass choklad och chips:( Fy fan för detta. Äter jag ngt som INTE är tråkig nyttig mat är det kört. Idag kickades det av pasta,igår av ngt annat. Jag har mängder av choklad hemma tyvärr. Snälla snälla låt detta vara över snart!

Nope detta skriver jag inte för att få en massa sympatikommentarer,,,,jag skriver det i ren panik,för att låta alla veta att ni inte är ensamma där ute. Jag överäter som en dåre och kan inte stoppa mig och det är dagens sanning. Fick bokstavligen kasta chokladen tvärs över rummet idag för att sluta äta!!!

Träningen är det enda som håller  mig vettig. Tack gode gud.

Inga kommentarer: