Sidvyer, senaste månaden

tisdag 16 november 2010

Inget vatten,ingen värme!!!

Hahaha jag vet inte alls vad som hänt med färgerna på metrobloggen,men de har bestämt sig för att bli mer öststal. Nåja,,de är mer färgranna i verkligheten!

Vilken dag,,för första gången på mååånga mååånga år harde jag lyckats dubbelboka mig,och när min kära vän kom ner från Götet stirrade jag ganska dumt! Men vi fick pusslat och bokat och tillslut  blev det en tattoo ändå!

Först ut var Sebastian,,jag önskar han den bästa av lycka med sina studier,,det behövs folk som honom!

Henrik skulle ha en groda eventuellt,,,det blev det inte alls. Vi fortsatte på armen som aldrig tar slut,,,vi är inte färdiga än,men han behagar vänta så länge mellan sittningarna;)

När jag  kom hem idag  utsvulten stressad och törstig visar det sig att vi inte har ngt vatten och ingen värme. Jag började nästan böla.

Sinnes vad man är bekväm i dagens liv,,det skrämmer  mig nästan.

Inga kommentarer: