Sidvyer, senaste månaden

tisdag 30 november 2010

Paj,skitväder och plöfs.

Fick gjort 2 tacopajer igår,utan tillstymmelse till magert här! Jag börjar bli lite plöfsig själva känner jag och det beror enbart på de obscena mängderna godis och chips jag stoppar i mig på kvällarna.

Detta var en effekt av allt skit kroppen hittade på på sistone,och jag tyckte synd om migsjälva/vadfan är livet till för annars,så det blev en rejäl dip i maten,och den är inte över på långa vägar ska jag säga. Orkar inte ta mig ur träsket just nu faktiskt,och så länge jag tränar är det ganska okej.  Det är bara de inre demonerna jag måste slåss med när det gäller detta då,men det klarar jag,,,har jag gjort det så många år hade det kännts dumt att sluta nu;)

Ska se om anuset än en gång vill föra mig till gymet trots snömassorna.

Inga kommentarer: