Sidvyer, senaste månaden

fredag 9 december 2011

Äntligen kan jag förklara


Jag gjorde det pinsammaste jag kunde idag och tog med mig iPhonen på gymet och FOTADE,så att jag kan förklara vad fasen jag sysslar med där just nu. Sådär ser en indoboard ut,och den kan man slå ihjäl sig på många olika sätt,bara din fantasi sätter gränser!
I förgrunden på fotot ovan ser ni dessutom en Vipr rulle,den jag lyfter och flaxar med på brädan då,en del olika vikter. Dessa är i tungt gummi så man kan tappa dem på sig utan större kross skador.
Min stora utmaning nu är att stå på indon med rullen vänd på andra hållet,,mycket mycket svårare ,,sen ska man gå och så på denvända och hoppa och fisa och skutta på den,,det kommer. Just nu går jag bara,,,

Och så pilatesbollen där man ska stå på den en stund och kasta boll mot plyoback,ett bollplank med studsmatta så jag slipper tråka en tränare var dag med att leka boll.Gärna en 4 kilos boll,,
På bilden nedan ser man knappt iPhonen,så det ser ut som om jag mediterar,,det vill jag understryka att dte gör jag IKKE!!!


Inga kommentarer: