Sidvyer, senaste månaden

måndag 20 februari 2012

Bandit Rock Awards

Ett kort inlägg om detta jippot:) vi bestämde oss för längesedan att åka och glo på detta,så vi flög upp till tokholm för att mingla lite;) Münchenbryggeriet känner jag till så det var inte alls lika farligt som om det skulle vara på okänd plats:)
Lite missnöjda blev vi då Malmö Aviation förklarade att de "hade teknik på planet" så det kunde inte starta alls,45 minuter försenat och att vi sen skulle landa på Arlanda!!Inte alls vad vi ville höra.
Det ordnar sig,vi får pengarna tillbaka,men damn,en massa taxifiskande och kvittoskickande!
Kvällen så,,,
Jag ser ut som ett sär på bilden,,,
Vi träffade lite sär,,några trevliga,andra mindre trevliga.
Killen på bilden fick jag hjälpa att handla öl,det är faktiskt så pinsamt att ett par bröst gör det lättare.
 Att det var så lång kö till baren gjorde att det beställde sin dubbelt var gång,,,dålig idé.

 Efter Amaranth(not my thing) Supercharger(jättebra live) Raubtier(lika pinsamma som de låter och är,jag gick så jag skulle slippa) och Seether som röjde som fan live var det dem jag kom för att se,3 doors down! 3 låtar in i det hela hade Kapten fått nog av dubbla drinkar,så det blev BK och hemgång,,men Away from the sun hanns med,och helvete vad killen kan sjunga!!!
Jag blev nöjd allt som allt,men det blir ingen återträff.

Inga kommentarer: