Sidvyer, senaste månaden

söndag 12 februari 2012

Oj! Coverup!!

Tyckte väl att jag varit lite slö med mina blogguppdateringar men  det har ju sin förklaring. Jag uppdaterade aldrig!
Jag fick nöjet att möta en helt underbart trevlig tjej som hade velat ha en tunn sirlig tatuering som påminde om diamanter och fantasi dimma. Det blev inte så,och i ren desperation kom hon för att täcka över detta ,men vad jag förstod inte så höga förhoppningar på att det skulle kunna bli bra igen.
Det var en sjukt rolig cover att genomföra,dels för att det går om man bara trollar md knäna lite (denna var ju inte så massivtsvart  så denvar inte så toksvår,och dels för att se något helt annat växa fram där kunden en gång haft sitt hatobjekt. (Jo jag vet,rosa blommor har hopat sig denna perioden,det var fåglar förra)
:)


Inga kommentarer: