Sidvyer, senaste månaden

söndag 26 februari 2012

Slöa söndag!

Blev bjuden på Lemongrass av min manskompis Sköld och han underbara sambo igår!  Det är ett otroligt guttigt ställe med jävligt kunnig personal ,där maten är utöver det normala. Spicy beef salad och lättgrillad tonfisl med en lakrits creme brulé som avslut satt som en keps på lördagen,och gott sällskap och gott vin till (första Zinfandel jag faktiskt tycker om!) gjorde  det ytterst lätta firandet av att jag nu fyllt gammal perfekt!:)



Och idag var det läge att handla lite nya kläder! Jag har slitit så på mina H&M kläder att jag verkligen måste ha nytt,och Nova i Lund fick ställa upp(helst deras G-star butik!!)
Vi drog först till Löddeköpinge men de öppnade inte förräns 11.00 ,så vi fick nöja oss med McDonalds och IcaMaxi där. Hittade dock dessa underbara diskhanddukar/disklasar i bomull med ett übercoolt motiv på!!
Det var rent i 20 minuter tills Chefen kom in i köket,,,nu not so much,,nåja,,de skulle ju vara att torka med;)


1 kommentar:

Anna Hellblom sa...

oooh, har oxå den disktrasan.

de sa att den var gjord av bambu å det skulle tydligen vara bra. jag: coolt motiv, den tar vi! =)