Sidvyer, senaste månaden

tisdag 28 februari 2012

Fräs.

WTF!!
Jag spyr lite av ilska nu. Att lägga ut NÅGOT offentligt på facebook är ju lögn i helvete. Jag kollade upp hur många som prenumererar på mig och det är !!75!!?? pers?
Helt ärligt så är jag inte så intressant!
Det har då resulterat i att jag lägger ut något,75% tycker det är skoj och bra medans 25% fräser åt mig och tycker att jag är blåst? Sluta då läsa vad jag skriver?
Antar att man borde lägga ner Facebook helt,men det har liksom blivit en egen liten reklamvärld där man inte kan säga vad man vill och känner men där man blir sedd som fan.
Offentliga uppdateringar kommer drastiskt att  minska,stalker heaven  blev just mindre stalker vänligt.
Nä,jag tar inga spydiga kommentarer på detta,JA jag har en delete knapp!!!

Inga kommentarer: