Sidvyer, senaste månaden

tisdag 16 oktober 2012

Bokningsdagen på eyescreamtattoo 2012

Bokningsdag nr 2  2012 har kommigt och gått och det har som vanligt varit mycket MEN trenden är nedåtgående (hos mig iaf) så jag hoppas i framtiden lite på att jag ska kunna ta mig an det mesta av jobben som folk vill att jag ska göra:)
De allra vanligaste motiven i år var fjärilar,änglar ,och hästar av någon anledning?  Väldigt mycket black&grey förfrågningar,och det är inte riktigt min stil,så jag kan undra lite hur folk tänker när de beställer det av mig?
Jag försöker få fok att förstå att det är jätteolika vad alla är bra på. Ser man  inga av de jobben man söker på någons hemsida är de troligen inte bra på att göra just sådana jobb,så tänk gärna på det när ni kollar efter era tatuerare:)
Inte så många arga mailare i år ,det uppskattas!!

6 kommentarer:

Marita sa...

Vem vann godiset??!!! namnamnamnam

Stina sa...

Fröken Helena Hoffsten minsann:)

Anonym sa...

Ja just det! Du hade ju en tävling också. Hur många mail fick du och hur många fick tider denna gången?

Henric sa...

Hur många bidde det då?

Stina sa...

Det blev 243 stycken mail:)

Affi från Värmland sa...

Hej, jag är intresserad av att göra en tatuering med mina barns namn på underarmens insida,..är textning, skrivstil något för dig,...med lite snirkligheteroch en blomma?