Sidvyer, senaste månaden

onsdag 24 oktober 2012

TÄVLING!!! Vinn en coverup!

Tävling på Eyescream!!
Eftersom det finns så förbannat med studios och hemmatatuerare runtomkring i landet blir det vanligare och vanligare att vi får göra coverups,och i motsats till vad folk tror är det svårare än något att få en tattoo bra om man måste täcka något gammalt. Endast svart täcker svart och vadsomhelst funkar inte bara att kasta över!
Så,,tävlingen går till såhär att ni får skicka in er värsta tattoo som ni vill ha hjälp med. Tävlingen pågår fram till den 31 januari,och efter det utser jag och 2 kollegor en vinnare. Vinnaren får en heldag hos mig för att fixa till tatueringen.(se regler)
Maila alla bidrag till stina_nyman@tele2.se (INTE HÄR!!) 
Jag förbehåller mig rätten att lägga upp bidragen på min blogg.

Regler:
Tatueringen får inte vara gjord av digsjälv. 
Studionamn eller tatuerarnamn måste beträttas,däremot kommer det ALDRIG att skrivas ut om du inte specifikt vill det(detta är inte i smutskastnings syfte).Jag förbehåller mig rätten att lägga upp bilderna på bloggen och Eyescreams facebooks sida. Detta är INTE för att mobba eller förnedra,utan endast i syfte att få folk att se hur illa det kan gå.

Jag vill ha historian om hur den kom till,hur gammal du var osv:) Ju roligare deså bättre!
Den måste vara en avskild tattoo,inte en hel arm eller rygg. (Jag måste alltså kunna fixa den på en sittning)

Du måste vara 18. Tävlingen pågår i 3 månader så är du inte 18 just nu men blir det inom 6 månader är det fritt fram att tävla.

Jag förbehåller mig rätten att säga nej om jag inte KAN fixa tatueringen utan att göra den värre,och motivvalet måste vi komma överens om båda 2 eftersom möjlighetena är begränsade. 
Dock handlar det om en cover INTE en heldag för att tatuera någon annanstans på kroppen.
GOOD LUCK!!!

Inga kommentarer: