Sidvyer, senaste månaden

söndag 21 oktober 2012

Crappy tattoos del 6:djur som inte riktigt når hela vägen.

Ja Sieg Hail förhelvete! Denna Ariskt stolta örnen greppar tar i de japanska tecknena i grym hämnd för Pearl Harbor,som för att visa att sådant tolereras inte. Atombomben var inte nog med straff,här kommer tattoon som ska sätta japsarna på plats forever! Payback time bitcheeeezzzz,,, Eller är det en mås?
Isåfall kan det också vara kinatecken undertill 
 När man som tatuerare blir sjuk är det ett rent helvete,fråga mig jag vet. Som tur är har jag sluppit de mer elaka åkommorna som verkligen kan sätta käppar i hjulet för ett bra jobb,som tex epilepsi ,helkroppstouretts eller Parkinson. Killen undertill lider av alla kan tänkas,OCH han behöver nya glasögon.
 Jo ,det stod en panter i baren,så sa han till bartendern "3 shots och en mosbricka,och snabbt ska det gå,jag är skitförbannad",,,
Den första pantern hade med sig sin kusin denna kvällen ,en lätt mentalt retarderad kille som gick på steroider (tränade tydligen bara mage,aldrig armar?)och bodde i servicelägenhet i Vanstad.
Han hade ALLTID ketchup på fingrarna.

 Tittar man lite snabbt på denna så ser det ut som tigern fallit offer för årets fruktansvärda glasögonmode ,och har skaffat ett par 80-tals TV skärmar till brillor han med? För övrigt är detta INTE den sämsta tattoon jag har sett,så lite oförtjänt kategori. Men brillorna,,,
Ni vet i skräckfilmer,när Jamie Curtis släpper ut sitt isande skrik,,, Även tigerkaniner gör det (jag hör hur den skriker som en liten tös!!) Det här är fantamig konst så som tatueraren även har skrivit till bakom kanintigern,om man tex har någon okunnig i publiken som inte vet vad de ska kolla efter i en tattoo,ja då skriver man ut det för en 100% positiv reaktion!
 Raooww,,,Man blir fantamig helt rädd. Tänk att stå öga mot öga med denna huskyn i en mörk gränd!? Man får vara pittögd och grisnäst,men ändå! Tänk inte på de fluffiga bomullsöronen stoppade till bristningsgränsen,de tar bara bort lite av skräcken,utan tänk bara,,,hu.
Visst är kor heliga i Indien,men det hindrar dem inte från att försöka korsa dem med andra arter för att se vad det blir. Det KAN även vara så att Kameler och Alpackor  från hela världen vallfärdar för att avlas med en ko,för att deras avkomma också ska bli fridlysta och dyrkade. Vemfan hade inte gjort samma sak? Här ser vi iaf resultatet av en Kamelamako. 
 Jag har bara en sak att säga,,dra igång Dream Evil och låten The book of heavy metal (ah vadfan jag länkar!The book of heavy Metaaaaaaaaaaaaal ) och kolla på lejonkillen nedan,,DAMN vilken effekt!!
 Har ni också en känsla av att den brinnande räven hånskrattar åt er? Hatar när det händer.
 Personligen har jag aldrig sett en orangeblå örngam men det finns säkert därute? Vi har ju bara utfoskat några ynka procent av havets botten,så vemfan är jag att döma ?Baklänges tittar dem tydligen alltid iaf.
Leopardfläckar står,och har stått för något sexigt så lång tid att jag verkligen tappat bort VARFÖR de just gör det. Personligen har jag aldrig riktigt tänt på 60+arna som klär sig i dedär för tighta aftonfodralen med matchande leopardtights OCH en leopardslunga,men jag tror att de själva blir skitkåta av det?
Iallafall(jag tappar tråden) Tjejen på bilden har insett hur ute det är och satsade på smittkoppor istället,,in the shape of africa! 
 Har ni hört talas om att bröda sin katt? Det går ut på att trä en urholkad skiva formfranska över sin katts huvud och sen ser hur förbannad den blir. Det blev tydligen ett lyckat experiment för killen på bilden som valde att föreviga ögonblicket precis innan den annars så timida huskatten slet röven av honom!
 Brylcremeslejonet är en favorit. Fast jag KAN ha fel,det kan vara Chewbakka också? En avlägsen släkting till dem två? Tatueraren har iaf lagt ner mycket tid och ork på att få dit manen välkammat och intensiv,orangefärgad som vi vet att alla lejon är. 5+ för ett ärligt försök här iaf.
Jag vill bara poängtera här att när fisken i dammen simmar uppockner,,då mår den inte så bra. Tillkalla nödvändig expert och avlägsna den lille krabaten innan han skittar ner vattnet för alla andra.
Delfinsvalan med anknäbb,eller det bevingade näbbdjuret? Jag kan inte riktigt bestämma mig,men finns det hästar med horn och vingar borde det finnas ankor med sinfenor också. 
Om ni hade varit denna personens barn,,hade ni känt er hedrade av detta? Jag menar mamma har säkert lagt ner 5 dollar på denna.

1 kommentar:

Mr Bauhn sa...

Det är dina kommentarer till dessa"mästerverk" som gör att jag med stor förväntan öppnar dina "crappy tattoos". Stina, du är helt enkelt sanslöst observant och har en enorm förmåga att med ett fåtal ord beskriva varje konstverk med 100% träffsäkerhet.